سامانه مها (مرکز هشدار الکترونیک)

نصب سامانه مها را جدی بگیرید

 

شرکت پردازشگران صفر و یک مجری سامانه مها در کرمان  میباشد که برای مشاوره و اجرا میتوانید با شماره زیر تماس حاص فرمایید یا در واتس اپ  پیام بگذارید.

09135020016

 

 سامانه  مها مجهز به حسگر‌های هوشمندی است که به صورت 24 ساعته  به کنک حسگرهای حرکتی ، در غیاب صاحب مغازه یا ساختمان و یا هر واحدی که مجهز به آن باشد هرگونه تحرک برای ورود فرد سارق به آن محیط را به مرکز سامانه مها منعکس می‌کند و بدون فوت وقت، نزدیک‌ترین تیم گشت انتظامی از سوی کاربران سامانه مها به این محل اعزام می‌شود.

مها (مرکز هشدار الکترونیک)

 صاحبان مغازه های طلا فروشی, کسبه ها و حتی منازل شخصی فقط با هزینه ی اشتراک بسیار مناسب می‎‌توانند به سامانه ی مها (مرکز هشدار الکترونیک پلیس) متصل شوند و از طریق این سامانه به پلیس اتصال یابند.

ویژگی های سامانه مها برا ی مشترکین خود

  • مانتورینگ 24 ساعته در تمامی روز های سال و پایداری امنیتی مشتریات توسط افراد مجرب و آموزش دیده
  • دریافت خدمات با سرعت بالاتر و کیفیت منایب تر با حمایت مراع سازمانی مربوطه
  • امکان غیر فعالسازی سیستم و اعلام گروگانگیری به مرکز با رمز دوم
  • فعال و غیر فعال سازی سیستم با کد شخصی جهت کاربران
  • اطلاع از صحت عملکرد سیستم حفاظتی نصب شده
  • آماده خدمت رسانی به اماکن تجاری،اداری،مسکونی و…

فرآیند تجهیز سامانه مها

برای تجهیز یک مکان مانند: طلافروشی ویا محل کسب و کار شما  نیاز به سیستم دزدگیر پارادوکس که به مرکز مها متصل می باشئ نیاز هست و فرآیند اجرای آن شامل مراحل زیر میباشد که شرکت پردازشگران صفرو یک  اقدام به طراحی سیستم مورد نیاز شما نسبت به حجم کسب وکار شما می کند و مراحل زیر را اجرا می کند

  1. طراحی سیستم
  2. خرید تجهیزات دزدگیر
  3. خرید اشتراک مرکز مها
  4. نصب و اجرای دزدگیر
  5. برنامه ریزی و اتصال به مرکز مها

سامانه مها در کرمان

 شرکت پردازشگران صفر و یک  طراح ت سیستم های حفاظتی و نظارتی مجری سیستم های هشدار الکترونیک در استان کرمان میباشد و به ارائه انواع سیستم های حفاظتی و نظراتی میپردازد برای سفارش یک سیستم حرفه ای میتوانید با ما تماس حاصل فرمایید.

مشاوره

مشخصات(ضروری)